Om ni undrar varför uppdateringen har varit sämst så är det för att jag har spenderat dessa fina dagar med mina bästa vänner. 
Första dagen så var jag på marknad med Fanny och Emma. Då köpte jag dessa saker:
En obey tröja. Orkade inte vända bilden hehe, men ni ser att där står obey.

Ett jättefint armband som Fanny och Emma köpte till mig. ♥

Två Jack Daniels tröjor. Ja, jag vet att det är Whiskey-tryck men whatever, yolo. De är snygga så grr
Den blåa fick jag av Emma eftersom den var för liten för henne. 
Jag ville egentligen ha en svart Jack Daniels tröja men ah, det blev inte så. Men jag är ändå grymt nöjd med alla dessa saker.

Andra dagen så var jag med söta Fanny igen och super sexiga Selena! ;) Haha! Vi var på stranden och hade jätteroligt. Hoppas vi har blivit lite bruna! ;)

Nu vet ni varför jag inte har bloggat.
Alexics

Reply: Åh tack! Nej jag har ingen aning, köpte det på en marknad tyvärr :/

HÖr av dig om du hittar hur man gör någonstans :D

Svar: Okej, jag ska! Just nu letar jag för fullt på youtube! :p
kate.blo.gg

http://alexics.blogg.se/

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: