Jag sov över hos Fanny och det va kul! Vi gjorde typ massa knäppa saker!! HAHA Fanny om du läser detta så förstår du nog. Men ja, det va kul och nu är jag hemma och snart är det Earth Hour. Men hoppas ni har haft en rolig dag! Hejdå!

Eftersom jag inte blev nöjd med min förra nageldesign så tog jag bort allting och gjorde nytt. Är riktigt nöjd nu och kladdet kan ni bara ignorera för att det går bort när man tvättar händerna. Och jag tog denna bilden direkt efter jag blev klar såå. ^^ Vad tycks?

Riktigt bra dag denna med! Det är snöstorm = alla skolskjutsar är inställda = jag är hemma och chillar och har fått sovmorgon. <33 Love my life. Men i alla fall, jag vet inte vad jag ska göra. Ska nog spela transformice. Haha, värsta gamern här men nej, spelar bara för att det äger <33

Här får ni en bild på mig och min lover och vi blev fotade igår! 



Först tvivlade jag på att vara med Fanny & Matilda, varför vet jag ej. Kanske för att jag var så ivrig och ville hem direkt och kolla i postlådan om jag fick något snyggt. Men jag va med Fanny & Matilda just because I can. HAHA nejmen c:
Vi bakade muffins med chokladbitar i och jag fick äran att testa Matildas nya objektiv! Det äger! Men sen när jag kom hem så såg jag att jag fick ett ganska tjockt kuvert och där i fanns mitt och Fannys armband. ♥ Är hur nöjd som helst och jag rekommenderar er att köpa fina armband hos Karolina

(Obs, alla namn länkar!)

Så har min dag varit, hur har er dag varit? ♥ Puss!

Här är en nageldesign jag gjorde för ett tag sen då jag hade rätt så långa naglar. Omg, saknar dem verkligen. </33 Men jag ska försöka få långa naglar igen och kan ni hjälpa mig att komma ihåg att i maj så ska jag ha ungefär så långa naglar på bilden. Okej? Hjälp mig så är ni gulliga, puss. ♥


Haha, välkomna in min nya design och nu ska jag försöka blogga! Seriöst, nu ska jag oavsett jag vill eller inte! Okej, så hård ska jag nog inte vara mot mig själv men jag ska försöka!
Vad tycker ni om den nya designen? :)