Om ni undrar varför jag inte har skrivit något på typ 1½ dag så är det för att jag har spenderat dessa ca 2 dagar med Fanny, Emma och Matilda och det var väl kul... Vi sov i tält och på natten var det jättekallt men sedan på morgonen var det jättevarmt! Och luften kändes konstigt ändå om vi hade bara myggnätet stängt. Det var också lite tråkigt för en viss person ville bara sova hela tiden. NÄMNER INGA NAMN.  
Det vi gjorde var: Åt jordgubbar doppade i choklad, åkte linbana, åt godis, chips, skojat, lekt med iPaden, "shoppat", ätit på Max, provat skor och ja. Lite så. Men idag så "badade" jag, Emma och Matilda i Emmas vattenspridare. Haha! Ganska roligt! ;)
Foton tagna av Fannys systemkamera!
Och jag med fina Converse!
Matilda (Bookii)

Haha, sova is the shit. <33333

Svar: ...
kate.blo.gg

http://Bookii.blogg.se

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: