På resan så ville jag också leta efter ett par skor och i staden Celle i Tyskland så fann vi en butik som hade ett par Vans liknande skor som jag ville ha (de svarta) men butiken var stängd. Vi tänkte kolla om det var öppet på morgonen men nej, det var det inte. Och vi åkte också direkt på morgonen så jag hann inte. Jag som har letat efter ett par svarta och dessa är dessutom billiga, 15,00 euro!! Ungefär 150 kr! Inte illa va? ;) Och de ser nästan ut som riktiga Vans.
Men i Danmark så hittade jag en rolig sak. Är lite besatt av nagellack så ja! Man kan aldrig få för mycket av nagellack! Och jag visar er också en fin "solnedgång". Solen har redan åkt ner men tyckte ändå himlen var så fin. :)
Halvdåliga bilder men orkar inte redigera just nu klockan halv tolv! ;)

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: