Just nu så tuggar jag på hubba bubba och chattar med Fanny på Facebook. Just nu är vädret jättefint och soligt. Varför kunde inte det vara såhär vid typ tolv tiden? :( Aja, life still goes on, I guess. Men om vädret är fint så tänkte kanske jag, Fanny och Matilda bada på stranden imorgon. Och jag har också ritat färdigt min teckning och den får ni kanske se senare! ;) Är inte helt nöjd men orkade inte rita mer på den för att ja... Störde mig lite på hur hon titta upp, haha!

Men just nu så håller jag på med att fixa min bakgrundsbild på datorn! Jag har inga riktiga planer hur den ska se ut men jag får väl bara fixa lite! ;)

Såhär ser den i alla fall ut just nu! Det är dags för en förändring! ^^
Nellson

Hej KATE.
Underbar blogg. Undra var du redigerar bilder och stuff. DU kan kontakta mig på min email:
[email protected]

Have a really good day..

Svar: Hej! Jag redigerar bilder i Photoshop Elements 9. :)
kate.blo.gg


Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: