Först tvivlade jag på att vara med Fanny & Matilda, varför vet jag ej. Kanske för att jag var så ivrig och ville hem direkt och kolla i postlådan om jag fick något snyggt. Men jag va med Fanny & Matilda just because I can. HAHA nejmen c:
Vi bakade muffins med chokladbitar i och jag fick äran att testa Matildas nya objektiv! Det äger! Men sen när jag kom hem så såg jag att jag fick ett ganska tjockt kuvert och där i fanns mitt och Fannys armband. ♥ Är hur nöjd som helst och jag rekommenderar er att köpa fina armband hos Karolina

(Obs, alla namn länkar!)

Så har min dag varit, hur har er dag varit? ♥ Puss!
Lea & Diana

wow älskar din design och du har så himla fina bilder i dina inlägg! Vad använder du för kamera? Kika gärna in på vår blogg och lämna en kommentar! Kram

Svar: Tack! Jag har en Canon EOS 600D. :)
kate.blo.gg

http://nattstad.se/leadianas

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: