Mamma fyller år idag och vi har ätit typ bakelser och så men sedan om en stund ska vi äta tårtan!! :D Mamma vill inte äta den direkt på morgonen utan vill äta den lite mer senare. ;)
Just nu så har jag väntat i några minuter på den senaste uppdateringen på Sims och nu ska jag spela! Är lite smånördig men ja. Tror mitt rekord på att spela Sims helt non stop är nog i ca 15 timmar... hehe. När man börjar kan man inte sluta. ;)

Och som ni säkert har sett där nere i Aktivitetsfältet så spelar jag även Transformice och när jag var liten så spelade jag det non stop från morgon till nästa morgon... Gissa om mi pappa blev överraskad när han såg mig sitta framför datorn när han vaknade? ;)
Evelina

Jätte kul att din mamma fyller år idag, önskar henne grattis!
Oh jag har svarat på din fråga om mitt hår på bloggen nu, du kan nu se svaret! :D

Svar: Åh tuuusen tack! Tack för alla tips! Tacktacktack! :DD
kate.blo.gg

http://imevelina.webblogg.se/

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: