Jag har varit i Danmark (räknas knappt), Tyskland, Schweiz, Österrike, Lichtenstein & Italien. En väldigt rolig resa som jag trodde var tråkig men så fel jag hade. Detta har varit jätteroligt även fast jag och mina syskon + en annan kille var de enda barnen på resan och de andra var lite äldre. Kommer bli en fotobomb här nu men det fixar ni! XD

Förresten! Jag kommer inte ihåg ordningen men ni som är lite geografikunniga vet nog i vilket land vi är i på vissa bilder! :)
 
Ja, som ni ser så är bilderna inte perfekta för att vi sitter i en buss och det speglas lite från fönsterna osv. Vi åker ganska snabbt också. Flera bilder kommer snart!

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: