Haha! Jag lyssnar på "Ways To Go" och den har fastnat i min hjärna haha! Tycker också den passar till dessa bilder haha! Okej, ganska weird inlägg men kolla på dessa bilder! Vi stanna på stranden tills det var solnedgång och det var jättefin bokeh och allting! Har bilder där bokehn var helt STUNNING!!! Men de bilderna var kanske inte världens finaste på våra fötter eller typ fokusen var på bryggan men aja! Ni kan typ imagine hur det såg ut! ;)
Fanny

Haha mitt hår på bilden! Men dagen var helt underbar lavjo<3

Svar: ok
kate.blo.gg

http://fannypeltola.blogg.se
Alice

Sv; Åh coolt! :D

Måste bara säga att din bloggdesign är sjukt cool!! Har du gjort den? :O

Svar: Tack så himla mycket!! :D Haha med en del koder som jag har kunnat jättelänge haha ^^ Fast designen ser fin ut på min dator men på mina kompisars datorer så ser den konstig ut så därför ska jag byta design så snart som möjligt hehe xD
kate.blo.gg

http://www.byalicee.blogg.se

Ditt namn är obligatoriskt.
Jag ser din ip-adress så kommentera endast saker du står för.
Jag fotar med en Canon EOS 600D.

Namn:

E-post:

Blogg:



Kommentar: